lunes, 14 de diciembre de 2015

FESTA DEL NADALIN




Aquest últim cap de setmana el Dani i jo hem anat a la festa del Nadalin amb la meva família. La festa es celebra cada any a la fàbrica on treballa el meu pare. 
Fan portes obertes del conjunt de fàbriques que hi ha al centre logístic i hi ha inflables pels nens i diverses activitats que poden fer. A més, hi ha xocolatada gratis!!!


Com cada any hi anem, vaig pensar que seria una gran idea anar-hi amb el Dani, així podria ensenyar-li com són aquestes fàbriques per dins i, a la vegada, podria passar-s'ho bé i relacionar-se amb els altres nens. 

Així, el Dani va poder fer diverses activitats com pujar als llits elàstics, fer una carrera amb uns karts amb pedals, pujar a un tràiler i donar una volta amb una ambulància. El matí se'ns va passar massa ràpid! És al·lucinant com passa de ràpid el temps quan s'està bé!

Ara s'apropa el Nadal i tenim ja algunes activitats planejades per fer junts. Seran unes festes diferents i amb molt bona companyia. Tinc un rossinyolet que és un sol! 
   


No hay comentarios:

Publicar un comentario